Musikkuw hari ini (andra ATB - lagi,,, dan lagi & 30STM - A Beautiful Lie)

Andra and The Backbone - Lagi… Dan Lagi

Aku memang salah
Aku memang hina
Maafkanlah untuk semua

Apa yang terjadi
Tak mungkin kembali
Kini ku sendiri lagi

Karna kau memang tak pantas
Tersakiti lagi dan lagi….
Teriris lagi tercabik lagi…

Apa yang terjadi
Tak mungkin kembali
Kini ku sendiri lagi

Karna kau memang tak pantas
Tersakiti lagi dan lagi….
Karna kulewati batas
Melukai lagi dan lagi….
Dan aku tak bisa tuk mengakhiri…

Aku memang salah
Aku memang hina
Maafkanlah untuk semua

Karna kau memang tak pantas
Tersakiti lagi dan lagi….
Karna kulewati batas
Melukai lagi dan lagi….

Karna kau memang tak pantas
Buat diriku ini tak tau diri
Kini ku sendiri lagi
Tak ada yang menemani
Dan jangan kembali….
Lagi…..




30 Seconds to Mars -  A Beautiful Lie


Lie awake in bed at night
And think about your life
Do you want to be different?
Try to let go of the truth
The battles of your youth
'cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful it makes me

It's time to forget about the past
To wash away what happened last
Hide behind an empty face
Don't ask too much, just say
'cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful it makes me...

Everyone's looking at me
I'm running around in circles, baby
A quiet desperation's building high
I've got to remember this is just a game

So beautiful, beautiful...
(A beautiful lie)
It's So beautiful, beautiful...

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful it makes me






2 lagu di atas kyanya yg cocok jadi sountrack gw hari ini,,, knp?? tanyain aja ke rumput yg bergoyang,,, hehehehe,,,

0 comments: